Vantaalaista Tiinaa kiinnostaa erityisesti proteiinilisä. Hän ei saa ruuasta tarpeeksi proteiinia, joten hän halusi testata tablettien tehoa ravintolisänä. Tiina ei syö kalaa, joten senkin puolesta sekä lohiproteiini, että omega-3-lohiöljy purkista ovat hänelle hyödyllisiä.

– En kuitenkaan mätä niitä summittaisesti, vaan käyn säännöllisesti mittauttamassa erilaisia asioita verikokeella. En usko, että saamme tänä päivänä riittävästi ravinteita esimerkiksi pikakasvatetuista vihanneksista, joten huolehdin lopusta lisäravinteiden avulla, Tiina pohtii.

Kalaa lukuun ottamatta Tiina siis syö sekaruokaa, ja kokkaa paljon itse. Esimerkkipäivänä hän söi aamupalalla puoli kahdeksalta paistettuja kikherneitä ja munia sekä maustettua paistiraejuustoa ja puolikkaan avokaadon. Vaihtoehtoisesti aamupalaan voi kuulua kaurapuuroa pellavarouheella ja isolla määrällä mustikoita. Puolen päivän maissa lounaaksi hän söi salaattia ja lihapullia, ja puoli viideltä kotona ruokaisaa salaattia esimerkiksi kanalla tai katkaravuilla. Välipalaksi ennen treenejä Tiina syö rahkaa tai raejuustoa ja hedelmiä, ja iltapalaksi treenin jälkeen jugurttia, marjoja, hedelmiä ja joskus leipää.

Liikuntaa Tiina harrastaa kolmesta neljään kertaan viikossa. Body pump, Bungy pump –sauvakävely, hathajooga ja pyöräily ovat hänen lajejaan. BioCaren tuotteiden testijakson aikana Tiina on kiinnittänyt enemmän huomiota syömisiinsä ja liikkumiseen. Ruokarytmi on parantunut ja tuotevalintojen, rytmin ja myös lisäproteiinin ansiosta hän on tuntenut olonsa huomattavan virkeäksi.

– Päivittäisen tablettimäärän jakaminen neljään osaan ei ole onnistunut, joten olen jakanut isommat annokset vaihtelevasti sellaisiin ruokailuihin tai välipaloihin, joiden proteiinianti on ollut muutoin heikko. Systeemi on toiminut hyvin. En tiedä kuvittelenko, mutta tuntuu siltä, että nälkä pysyy näin pidempään kurissa. Säästän tablettiannoksen myös aina voimatreenin jälkeiseen välipalaan, ja mielestäni palautuminen on parantunut, Tiina kertoo. – Vierastin alkuun vähän tablettimuotoa, kun olen aiemmin käyttänyt vain proteiinijauheita, mutta nämä ovatkin toimineet paremmin – ne helppo ottaa mukaan ja nauttia missä vain. Positiivinen asia on myös se, että BioCaren lohiöljystä ei tule ikäviä kalanmakuisia röyhtäyksiä suuhun.